riesens

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av riesens - 11 maj 2011 06:30

Igår blev det lite träning igen.

Mitt på stekhetaste dagen tränade jag lydnad och Ina och Aino fick även spåra.

Vovvarna kändes oförskämt pigga i värmen, vilket inte jag kan säga om mig

själv...   

Nu är det varmt ute, för varmt om ni frågar mig.

Långpromenaderna måste göras innan kl 10 på förmiddagen annars blir det för varmt.

Ska jag cykla med vovvar bör det också göras tidigt, helst tidigare än 10..

Tur att man är så förbaskat morgonpigg!.. eller inte..   

Eller köra konditionsbiten senare på kvällen vilket jag gjorde igår, det funkade också bra.

Kameran har jag med mig dagligen men några kort blir det inte, tydligen..

Kanske ska jag försöka fånga en hund på bild idag så jag har något att blogga om, något roligare att blogga om, skulle jag ha skrivit..

Nu ska jag äta lite frukost och sedan är det jobb!


På återseende gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards