riesens

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av riesens - 12 maj 2011 07:15

Jag börjar med en bild som Johanna tagit.

Vi har bäver vid jobbet, nere i den lilla bäcken.

Den har visat sig men såklart inte när kameran är med..   

 

  I helgen var jag och barnen på jobbet för det var städdag.

Linnea och Simon är hemma på jobbet så de lekte i flera timmar och med lite korv som lunch pause så var de nöjda!

Simon försöker klättra upp på stenhällen som finns i en av rastgårdarna.

Men väljer så klart den brantaste delen...   

 Simon, framförallt, hjälpte självklart till och städade..

..eller iaf att leka med vattnet och suga på tvättsvamparna.

Så då blir man ju såklart väldigt blöt och som den duktiga mamma jag är så har jag självklart ombyte med mig..

..eller inte..

Men min huvtröja fungerar utmärkt den också!

 Det blev en del simträning för vovvarna.

Linnea på bryggan en kväll.

 Simon leker i vattenbrynet för bryggan är farlig...

Den rör på sig..

Läskigt...

Jag är bara glad så länge han tycker det!   

Trevlig helg med underbart vackert väder!

Dock slutade det hela med ett besök på akuten för Linnea.

Hon ramlade från en sten och slog upp hakan.

Aj vad det gjorde ont..

Så lite lim hos farbror doktorn och en glass efteråt så var allt bra igen.


På återseende! 

Ovido - Quiz & Flashcards