riesens

Alla inlägg den 1 april 2013

Av riesens - 1 april 2013 09:00

Så ännu en träff avklarad.

Så förbaskat nyttig träning!!

Marie med Hexxa var med för första gången.

Tror hon fick lite hjälp med sig till stundande BH prov.


Snyggt gick hon i gruppen.

 


Jenny och Mischa var med.

 


Såg mycke bättre ut sen sist!

 


Cissi och Alice går från klarhet till klarhet.

Riktigt fin börjar hon bli nu den unga "lilla" dam.

 


Gruppen..

 


Fina schäfer!

Ni trodde inte att jag skulle säga något sådant va..?   

 


Jag ville ha en del kommendering i appell lydnaden, vilket vi fick.

Det gick bra!

Kanske inte bra som man tänker bra, men bra för att jag såg vad vi behövde träna på.

Lite mer lydnad efter en fika och eftersnack blev det, sedan for jag och Jenny iväg för spårträning, igen..   

Nya fina marker!

 


Titta vad jag hittade!

   


Härlig dag med underbart väder!


På återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards