riesens

Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

Sökträning!

Av riesens - 13 juni 2011 14:00

Äntligen fick jag till det så jag kunde vara med på ett sökpass med gänget!

Det var några veckor sedan sist..

Men igår kväll, då hände det!

Fast jag höll på att glömma bort..   

När jag kom kördes Kax.

Fina Kaxen.

Duktiga Kaxen.

Duktiga Maria!


 Sedan var det Marie med hennes Häxa.

Det är Q:s systerdotter och likheten sitter väl i, mycke spring i benen med lite hjärna.   

Men det går framåt och hon gjorde ett par fina vindövningar!


Sedan var det Anette och Enzo.

Där börjar poletten trilla ner nu på lösrulle markeringarna och det är riktigt skoj att se!    Sist ut och så även minst var Aino.

Liten tjeja som inte har många skogs sök i ryggen.

Men det är full fart med påkopplad näsa så lite mer erfarenhet och detta kommer bli riktigt bra!

 

Är man liten och inget ser måste man få lite hjälp..

  Tack för igår tjejer!!

Det gör vi om!


På återseende!


 
 
amanda

amanda

13 juni 2011 21:00

vad är det för hundras har fått hjärn släpp!?

http://salukis.myshowroom.se

riesens

14 juni 2011 07:16

??? förstår inte riktigt?

 
Ingen bild

Carro

13 juni 2011 22:20

Kul att se lite bilder, särskilt på Kax. Farmor kommer och inspekterar vid tillfälle :o)

riesens

14 juni 2011 07:15

Ja jag måste verkligen bli bättre på att fotografera..
Du är så välkommen!.. antingen bara för att inspektera eller gästspela. :-)

 
Ingen bild

Johanna

13 juni 2011 22:26

Kul med sökträning!!=) Kanske hänger med nästa gång...om det är OK? Men skulle isåfall behöva en påminnelse så jag kommer ihåg! Hade glömt bort att ni skulle träna igår:-)

Hörs! kram

riesens

14 juni 2011 07:14

Självklart är det bara att hänga på!
Vet ännu inte vilken dag i helgen som bestämdes men det blir i helgen!
Sedan måste du ju komma och göra lite inomhus sök eller varför inte lite spår nu när det är så svalt och skönt ute! :-)

 
Ingen bild

Anette & Enzo

14 juni 2011 09:14

Kul med bilder! Maialr ut ikväll om dag o tid nästa vecka. Självklart är Johanna välkommen att vara med:-)Här är bloggen för vårt "projekt" http://renoveringsfamiljen.blogg.se

riesens

14 juni 2011 10:11

Kanon! Den ska jag kolla in.
Syns vid nästa träning! :-)

 
Ingen bild

Maria m Kax

15 juni 2011 21:51

Fina och duktiga Kaxen för att det är någon som tränat honom så bra innan han blev min :) Har precis cyklat med honom så nu ligger han och ser i alla fall slut ut :) Hoppas vi syns på söndag!

riesens

16 juni 2011 07:01

Nja.. han är lite av en naturbegåvning! :-)
Hade nog tänk att få till en sökträning på söndag!

 
Ingen bild

Johanna

15 juni 2011 23:05

Toppen!!!=) Ja, spår är ju inte helt fel!! Men kul att det blev lite lydnadsträning innan regnet kom idag iaf:-D

riesens

16 juni 2011 06:59

Undra om jag menade spår när jag skrev det?.. jag tänkte nog på lydnad.. ;-) för spåra kan man då göra utan problem i värme men lydnad är ibland en ren pina..
Tack för sällskapet på planen igår! :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesens - 10 december 2018 23:20

Det finns ett ställe som jag tycker är magiskt vackert i alla årstider! Päronlunden. En magiskt fruktodling med träd som är närmare 200 år gamla. Så häftigt! Runt om alla träd så harvas jorden några gånger per år så inget växer. Där brukar ...

Av riesens - 6 december 2018 09:27

Funderar på att ge detta en chans till, det här med att blogga. Har ju förr i tiden varit en rätt så aktiv bloggare men ansiktsboken (fb) tog över och jag blev lat. 😁 Kanske ska ta mig i kragen och uppdatera här nu när Lejonungarna kommit...

Av riesens - 4 januari 2016 12:06

Jaha, då var det 2016.. Vart tar tiden vägen? 16 år sedan millenniumskiftet??!!!! Galet..    Så vad har jag för tankar om 2016? Vingklippa Draken, poppar upp direkt i huvudet på mig.    Det är mycket som händer i den gossen just nu och ja...

Av riesens - 28 juli 2015 15:07

Bilderna säger allt! Ord är överflödigt!!                              På återseende!   ...

Av riesens - 27 juli 2015 16:19

Tiden springer iväg och semsetern är redan över.. Vart tog den vägen?? Helt galet.. Men när jag tittar igenom kort så har vi ju faktiskt gjort lite av varje. Vi åkte en dag till Furuvik!! Det fina med furuvik är att hundar får vara med in i...

Ovido - Quiz & Flashcards