riesens

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av riesens - 7 oktober 2011 08:00

Jag har hamnat i det här, rostatbröd-med-ost-och-marmelad träsket...

Det är riktigt illa men jisses så GOTT!! måste göra ett till !

Det hela började i fredags, för en vecka sedan, då jag tog en rostad smörgås efter det att jag ätit upp min havregrynsgröt.

I måndags hoppar jag mystiskt över min gröt och går rakt på det rostade brödet..

Sedan har det blivit dessa otroligt goda smörgåsarna till frukost, varje dag denna vecka och så även idag, men nu måste det få bli ett stopp!!

Måndag morgon, havregrynsgröt med hemgjort äppelmos, punkt.

Tillbaka till det tråkigare, nyttigare, bla bla bla.

Så då har jag avhandlat det ämnet.


Idag, precis som på alla andra dagar denna vecka, kommer det att bli lydnads träning samt spår men även ett skyddspass ikväll med flickorna.

Ina ligger i lite hårdträning inför helgens appellklass.

Det kan gå hur som helst...

Vi gjorde vårat Bh prov i helgen som var, har jag nämnt det..?

Kanske glömde bort det..

Ja inget att berätta om igentligen mer än att vi blev godkända, men galet dåligt program.

Ina var som en helt annan hund!

Vimsade runt och flöt bort.

Lyssnade inte, pep, allmänt pinsamt var det.

Till och med jag undrade hur mycket har jag egentligen tränat..?

Stundvis gick hon riktigt bra men där emellan... pinsamt...

Så nu på söndag är det tävling igen.

Givetvis kommer jag att underrätta er här på bloggen om det spektaklet!

Hon går riktigt bra på träning men när vi kliver ut på planen med domare och tävlingsledare som stirrar på bara oss kan hon bli störd på omgivningen, "det är ju inte som det brukar..."

Ja, vi får se hur det går.


På återseende!




Ovido - Quiz & Flashcards