riesens

Alla inlägg den 19 november 2011

Av riesens - 19 november 2011 08:30

Jag lovade er bilder från sökträning för evighet sedan.. eller iallafall två veckor sedan och nu kommer det!!

Hellre sent än aldrig.. eller nått..

Jag har kört Aino de senaste passen så även denna gång.

Den lilla tösen behöver jobba typ jämt..   

 


Hon är duktig lilltjejan.


Full rulle!

   


Barnen var med och de är ju lördag, så självklart lite lördags godis!

 



    



Eftersom jag alltid är så glömsk glömmer jag att ta kort på mina sökkompisar men efter mig gick Kerstin med Tessie och då höll jag kameran framme!

  


Det var kärlek på stigen också!

Syskon kärlek.


Mamma kärlek fanns också.

   


Sist och minst var det Linnea och Ilon.

Hur söta som helst!

Simon tittar intressant på, kan det vara dax för en hund åt honom också..   

   


Så fina!

 


Sök är så roligt!!

Mer, mer, mer...


På återseende!



 

Ovido - Quiz & Flashcards