riesens

Alla inlägg den 19 december 2011

Av riesens - 19 december 2011 18:05

Nu är det äntligen lite mer åt november hållet.. första snön har fallit och ligger som ett blask över marken, mysigt..

Hundarna som vanligtvis är galna, har i och med snön, lagt i en högre växel på galenheten...

Framförallt ett A..   

Julkänslan börjar infinna sig.  

Julen kommer att firas uppe i dalarna hos mina föräldrar vilket ska bli väldigt trevligt.

Undra om mina föräldrar tycker det samma när jag kommer dragandes på mer än "bara" två barn..   

Spårtiden är förbi för detta år gissar jag på, har vi tur är det barmark lagomt till efter nyår så vi kan sätta igång på allvar!   

Det blev ingen träning för mig i helgen, för är det inte jag så är det barnen som är sjuka.

Linnea hade hög feber under lördagen och hade hostat upp halva lungorna under natten och hållit mig vaken, länge, stackars skruttfia.

Imorgon ska jag berätta om något nytt jag upptäck hos mig själv, en dold talang...   

Ha ha.. jag har inte intressantare liv än så.. era stackrare..


Hej på er!


Ovido - Quiz & Flashcards