riesens

Alla inlägg den 6 december 2012

Av riesens - 6 december 2012 08:45

Simon har haft hög feber, så han och jag har varit hemma och myst..

Vi har legat och tittat på film medans vädret leker där ute, snöstorm och massa minusgrader..

Ätit frukost i sängen, läst bok, byggt lego.

Jag har även passat på att julpynta lite extra, rensat ut en gaderob som var något samlingsrum för mössor, vantar, långkalsonger, raggsockor, hund koppel, halsband, täcken, och en massa massa träningssaker som man typ aldrig använder...?

Känns ganska skönt med sjukt barn och skitväder, då fick jag äntligen lite gjort här hemma..   

 


Hundarna har bara fått korta promenader, de har haft det ganska tråkigt.

Men när jag trodde vi var på benen igen, ja då visade det sig att Simon har vattkoppor...

Kul.

Undra om jag har fler gaderober som behöver rensas ur...   

Ovido - Quiz & Flashcards