riesens

Direktlänk till inlägg 20 mars 2013

Helgen!

Av riesens - 20 mars 2013 19:45

Fortfarande har jag lite jetlegs..

Inte för att jag varit ute och rest, nej.

Jag har bara varit hemma men haft besök.

Jag har klivit upp 6 på morgonen och bakat bröd till 12 personer.

Lagt mig ganska sent för att det varit en del att fixa inför kommande dag, osv..

Sedan har vi tränat hund!!   

Det har varit kurs, för dom som inte hajat det..

Monica Henriksson kom upp och hjälpte oss med våra hopplöst svåra vovvar..

Själv fick jag mycket hjälp.

Ett sätt att träna in läggandet i framåtsändande, kikade på apporteringarna, språngmarschen, fokus på mig i sättande, läggande och ställande.. och säkert mycke mycke mer!.. men som sagt var jag väldigt trött, så hälften har jag nog redan glömt bort..   

Tur att mycke av träningen filmats..

Här är iaf lite ligg träning.


  

Här tränar vi en hel del språngmarsch..


 

Det som händer här kanske man skulle varit på plats för att förstå, men himla roligt var det..

Jag med mitt följe..


Så här såg den filmen ut från en annan kamera vinkel..

Vi tar all träning på högsta allvar!   


En till språng snutt..


 

Lite apportering..


 

Syrran var med på kursen, så lilla Viktor var med och höll oss sällskap!

 


Som vanligt en fantastiskt givande helg!

Mycket nya och gamla tips i träningen!

LÄngtar redan till nästa gång!


På återseende!
 


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesens - 10 december 2018 23:20

Det finns ett ställe som jag tycker är magiskt vackert i alla årstider! Päronlunden. En magiskt fruktodling med träd som är närmare 200 år gamla. Så häftigt! Runt om alla träd så harvas jorden några gånger per år så inget växer. Där brukar ...

Av riesens - 6 december 2018 09:27

Funderar på att ge detta en chans till, det här med att blogga. Har ju förr i tiden varit en rätt så aktiv bloggare men ansiktsboken (fb) tog över och jag blev lat. 😁 Kanske ska ta mig i kragen och uppdatera här nu när Lejonungarna kommit...

Av riesens - 4 januari 2016 12:06

Jaha, då var det 2016.. Vart tar tiden vägen? 16 år sedan millenniumskiftet??!!!! Galet..    Så vad har jag för tankar om 2016? Vingklippa Draken, poppar upp direkt i huvudet på mig.    Det är mycket som händer i den gossen just nu och ja...

Av riesens - 28 juli 2015 15:07

Bilderna säger allt! Ord är överflödigt!!                              På återseende!   ...

Av riesens - 27 juli 2015 16:19

Tiden springer iväg och semsetern är redan över.. Vart tog den vägen?? Helt galet.. Men när jag tittar igenom kort så har vi ju faktiskt gjort lite av varje. Vi åkte en dag till Furuvik!! Det fina med furuvik är att hundar får vara med in i...

Ovido - Quiz & Flashcards