riesens

Alla inlägg den 3 december 2013

Av riesens - 3 december 2013 20:00

Börjar bli rätt less på att inte vara riktigt frisk..

Aldrig frisk, bara mer eller mindre sjuk..??

Just nu, riktigt risig...

Hundarna galna, jag blir tokig!!

Igår tränade jag, kan ha hjälpt till att få mig och känna mig sig såhär illa..    

Jag har aldrig sagt att jag är särskillt smart..   

Nu blir det sängen för mig!

Men första kan jag skriva lite om helgen.

Syster var på besök och det blev bara lite hundträning.

Men Moj har opererats och är på bättringsvägen så han ska bara ta det lugnt, vilket var väldigt svårt med både ett A och ett Q som bjöd in till lek!!

Galna hundar..

Så vi tog oss en tripp till IKEA istället.

Där rockade jag loss, jisses vad jag handlade...   

Såg en massa fina saker som jag ville ha!

Bla en lampa som jag antar aldrig kommer att komma upp..   

Fast jag tror det kan bli riktigt bra!

Sedan ägnades resten av kvällen åt till att pynta, ljus, planterade julblommor, stryka gardiner och dukar..

Det blev riktigt fint!


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards