riesens

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av riesens - 10 juni 2013 08:15

Känns som en bra vana på helgen numera!

Sökträning...

Barnen hade picknick.


Saft, hem och nybakad hallonkaka på morgonkvisten, hembakade kakor och ikea chokladbollar    

 


Aino fick gå på 4 poppar på fullt djup med fastrulle markering, vilket hon gjorde galant!!

Jag är glad!

   


Kerstin och Tessi.

 


Simon hittade sig en såg i skogen!

Det kunde man kapa lite sly med.. och så var han upptagen i någon timme eller så   


Avslutar med en bild på barnen.

Tycker det är jätte mysigt att kliva upp och mötas av denna syn på mornarna..

I soffan, under samma täcke, tittandes på bolibomba.

 


I helgen har det varit fantastiskt lite hundträning , faktiskt bara det sökpasset!?

Så är det ibland.

Igår hade jag en såndär dag då jag plockar och städar men ser ingen direkt skillnad..?

Antingen flyttar jag bara runt grejerna, eller så går barnen bakom mig och tar fram sakerna gen.. 

Jag vet inte vilket..?   


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards