riesens

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av riesens - 9 mars 2014 19:38

Men innan jag skriver om allt som har varit i helgen, för det är så mycket så jag måste dela upp det på tre inlägg(!), så lägger jag ut lite bilder från en lydnadsträning i veckan.

Vi träffade Jeanette för lite träning.

Medans hon körde sin lydnad så låg Aino plats.

 


Många detajer att fila på!


Aino var nöjd med sin platsliggning..   

Och jag med, så vi myste lite..

Det var då jag såg den!

Årets första fästing..

Otäcka jävlar!!!

Det blir färstinghalsband i veckan...   

 


Lite fritt följ och apporteringar stod på schemat för dagen.

 


Körde några hopp apport också!

Och avslutade med ett framåt sändande.

   


Sedan hade jag en lycklig hund!!


Tack för sällskapet!


På återseende! 

Ovido - Quiz & Flashcards