riesens

Alla inlägg den 30 juli 2014

Av riesens - 30 juli 2014 21:16

Telefonen lade av imorse och vid lunch, under åskovädret, klappade internet ihop på jobbet.

Det har varit en intressant dag idag!

Något saknades när man inte kunde fingra på telefonen, kolla klockan, kika ut på facebook, lägga höga poäng ord i wordfued (ungeför som om det händer ofta)..

Tanken slår mig, var det bättre förr??   

Men lite brist på teknik sätter inte stopp för spår!!!

Dagens spårmark såg ut som följande!

 


Så medans solen gick ner bakom träden, lade jag spår.

 


När väl spåret var utlagt gällde det att roa sig själv i 30 min, minst.

Ingen telefon med diverse spel och ansiktsbok..

Det fick bli kameran istället!

                 


Det gick ju bra!

40 min passerade fort..    

Eller inte...

Aino har lite mycket av energi just nu, så koncentrationen i början av spåret var inte riktigt där jag önskar att den borde vara..   

 


Men hon utför uppgiften till belåtenhet, vi har ingen tävling på väldigt länge så just nu toppar vi ingen form!   


 

Första apporten markerade damen inte..

Just den heltäckningsmattebiten brukar vara svår..?


 


Qbus fick känna på hur det var att spåra ett spår med världens finaste spårstart!

Han tyckte det var helt ok!!!

Han undrade varför han inte fått gjort det tidigare bara...   

 


Fixade spåret gjorde han galant!

 


Nu är jag hemma och ordningen återställd.

Internet och dator..

Hoppas på att när väl batterierna är slut i mobilen och jag startar om den så ska displayen fungera igen!...   


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards