riesens

Alla inlägg den 11 juni 2015

Av riesens - 11 juni 2015 09:30

Aino har efter ett par veckors vila satts i träning igen!

Ingen gladare än Aino!



   



 


Så det har blivit lite lydnad, sim och skyddsträning.

Har varit extremt dålig på att spåra, trots ett galet intresse av spår..

Jag har inte varit sjuk så jag kan inte skylla på det, skärpning till mig själv säger jag bara!

 


Lycklig Aino!

 



 


Ross försöker jag miljöträna när chanserna ges!

Lite hästar är alltid skoj att hälsa på.

 


Sen är det inte alltid de uppskattar en drake...

 


"Om jag kryper in kanske jag inte syns.."

 


Ingen ström var det på heller...

 


Sol och värme kom till sist, inget jag egentligen har saknat.

Det blir så fort för varmt, fixar inte värme så bra..   

Men det är trevligt med bra väder!

Snart är det midsommar också!

Tiden bara rullar på, så det gäller att hänga med nu för annars är det snart snö igen..


På återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards