riesens

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

Sökträning från helgen!

Av riesens - 19 oktober 2011 08:00

Sökträning!!

Nu var det några veckor sedan igen och denna gång var det Qbus som fick tränas.

Till hans lycka!

Galen vovve...

Marie tränade med sin Hexxa.

Det går fort, vill jag lova..

Sedan kan ju alltid matte styra upp sig själv lite bättre..   

 

Missade helt att ta kort på Maria och Kax..

Tyvärr.

Det går bra, riktigt bra!

Ser väldigt fint ut tycker jag, fokuserat, koncentrerat och full fart mot figgen!

Anette tränade sin Enzo på lådan, filmat såklart.


 
Vi blev också filmade, jag och Qbus.

Raka fina skick!

Jag körde lite "tävlingslikt", banan var klar när jag kom upp, skickade ut figgar allteftersom jag ville och behövde dom.

Han är duktig den lilla pojken..

Han har inte tränats sök på säkert över 6 månader, det var tidigt i våras han gick på några träningar sist, så gissa om han var lycklig!!?


 

Men så ibland, eller ganska ofta, brinner det lite i hjärnkontoret..

Här på lådan, tex.

"Var det bara i lådan? Nä.. det måste väl ändå vara något mer...?"

Matte får vara lite tydlig och sedan ploppar det upp en smidig Marie ur

lådan..   


  
  Leo tränade sin Vide.

  


Kerstin med sin Tessie.

Där var det fart och det går verkligen framåt vilket är roligt att se!

 

I helgen hinner jag inte med någon träning men helgen efter kör jag igen!   


På återseende!

 
 
Ingen bild

Anette

19 oktober 2011 08:56

Missy heter egentligen Tessie;-)
Kul med film :-)

riesens

19 oktober 2011 09:59

Pinsamt... Satt just och beklagade mig över att jag inte kom ihåg. Blandar ihop hennes namn med två andra här på jobbet..
Nu är det iaf rättat!

 
Ingen bild

Maria

20 oktober 2011 21:00

Klart du missade ta kort på oss, du hade ju fullt upp med att hålla koll på oss :) Går fortfarande suveränt bra med Kax nu! Inga skall alls, så himla skönt! Han är till och med lugn när jag hämtar honom på dagis...eller lugn och lugn...han är ju en riesen :S

riesens

21 oktober 2011 08:38

Nja.. så illa var det inte :-) Jag är bara intresserad av hur det går för er och glömde bort kameran.. ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesens - 10 december 2018 23:20

Det finns ett ställe som jag tycker är magiskt vackert i alla årstider! Päronlunden. En magiskt fruktodling med träd som är närmare 200 år gamla. Så häftigt! Runt om alla träd så harvas jorden några gånger per år så inget växer. Där brukar ...

Av riesens - 6 december 2018 09:27

Funderar på att ge detta en chans till, det här med att blogga. Har ju förr i tiden varit en rätt så aktiv bloggare men ansiktsboken (fb) tog över och jag blev lat. 😁 Kanske ska ta mig i kragen och uppdatera här nu när Lejonungarna kommit...

Av riesens - 4 januari 2016 12:06

Jaha, då var det 2016.. Vart tar tiden vägen? 16 år sedan millenniumskiftet??!!!! Galet..    Så vad har jag för tankar om 2016? Vingklippa Draken, poppar upp direkt i huvudet på mig.    Det är mycket som händer i den gossen just nu och ja...

Av riesens - 28 juli 2015 15:07

Bilderna säger allt! Ord är överflödigt!!                              På återseende!   ...

Av riesens - 27 juli 2015 16:19

Tiden springer iväg och semsetern är redan över.. Vart tog den vägen?? Helt galet.. Men när jag tittar igenom kort så har vi ju faktiskt gjort lite av varje. Vi åkte en dag till Furuvik!! Det fina med furuvik är att hundar får vara med in i...

Ovido - Quiz & Flashcards