riesens

Alla inlägg under november 2011

Av riesens - 4 november 2011 09:30

Nu var det ett tag sedan vi var på naturhistoriska, men jag glömde bort att blogga om det.. fast vem säger att jag inte kan göra det nu..?

Ingen.

Så då bloggar jag om när jag följde med Linneas förskola till Naturhistoriska!

Eller det var bara älgarna som skulle dit, alltså 5 års gruppen.

Här sitter vi på bussen mot pendeltåget!

 


Hur gör dessa duktiga förskolefröknarna..??
På något sätt kom vi fram med alla barn till vårat mål, själv är jag helt slut och dagen hadde inte ens börjat..


Vi började morgon med en fruktstund.

    


5 års gruppen heter älgarna och sådana hittar man på museet.


Jag hittade även mina hundar, personifierade..

Qbus..

  


Ina, den till vänster..

   


Aino..

 


Tänk om man skulle stöta på något sådant här om kvällarna i solnedgången...   

  


En sådan här har jag inga problem att möta i mörkret däremot...   

   


 Vita fina tänder..


Mindre fina tänder..

Men riktigt häftigt att se!

Blåval för er som inte förstod det..

    


Vackra fotografier!

 



Gissa om jag var trött på kvällen!!

Jag sov som en stock...


I helgen blir det en del hundträning hoppas jag, sök och skydd.

Borde klämma in några spår också.

Ha en skön helg!


På återseende!    

Av riesens - 3 november 2011 15:07

Vad jag är dålig på att blogga!!!

Dagarna bara försvinner..

Igår var det min dag, den blev precis så god som jag önskade!

Johanna kom på lunchen så vi åt ute, inte så bortskämd med sådant så då blir det ju extra gott!

Aino löper så det är lite trixit med vovvarna nu ett tag framöver.

Annars är väl allt som vanligt, tränar hundar så mycket jag bara orkar!.. de orkar alltid mycke mer än jag, så det känns som ett ekorrhjul..

Snart är det jul, det går fort nu.

Ja, ett oerhört tråkigt inlägg om absolut ingenting..

Ska blogga imorgon med bilder, det lovar jag!


På återseende!



Ovido - Quiz & Flashcards