riesens

Alla inlägg under februari 2012

Av riesens - 2 februari 2012 07:00

..börjar bli bättre.

Med hjälp av piller har han börjat gå på sitt ben och så även börjat svälla av.

Har varit jätte svullen över hasen och upp på insidan av låret, ganska stort område.

Vet ännu inte vad som utlöste det hela, veterinären trodde med min beskrivning att det var en sträckning med kraftig inflammation.

Vart kom den ifrån..??

Ja ja, huvudsaken är att det går åt rätt håll.
Quben själv börjar tröttna på det plötsliga, oerhörda, stillsamma fångenskapen..

Rent förjävligt om du pratar med honom..

Jag är benägen att hålla med om det.


Annars rullar allt på.

 Tränar nu mest lydnad på veckorna och så blir det skydd och sök på helgerna.

Lite drag på promenaderna, det är väl konditionen för vovvarna just nu, förutom när den lilla tösen får springa lös vill säga, då springer hon galet från det att jag släpper till det att jag kallar in.

Outtröttlig..


En lite rapport bara..

På återseende!

Av riesens - 1 februari 2012 08:30

Jag jobbar!

 


Fantastiska skulpturer pryder landskapet utan för stugvärmen just nu..

 


Vackra, vackra vinterväder!

Äntligen är det februari!!

     


En hundnos..

   


Visst har jag ett bra jobb?!!!


Hej på er!

Ovido - Quiz & Flashcards