riesens

Alla inlägg den 2 november 2012

Av riesens - 2 november 2012 15:44

Det börjar ta sig!


 

Inte för att jag önskar ha en ständigt löpande tik... men jag tycker hon är lite mer lättjobbad, så som hon är nu..

Tränar mycke på apporteringarna nu.

Apport över A hinder och ingångar.

A hindret går sådär..

Hon far över, griper apporten men det är just det..

I gripande tvärvänder hon inte på plats utan griper den och vänder upp i en lov, eller hur jag ska förklara, så är bara apporten tillräckligt långt ut från A hindret är det inga problem.

Men om hon inte hinner räta ut sig innan hindret med apporten i munnen, ja då ser hon inte upphoppet och springer förbi..

Hoppas verkligen det bara är en fråga om erfarenhet..


En nöjd Aino..

 


Idag har det blivit spår och lydnad.

Jag har lite bilder från träningen som jag lägger ut snart.

Jag tog ut en semesterdag idag, tyckte jag kunde få ta det lite lugnt..

Lugnt och lungt, ja det går ju att disskuteras..

Mer om det en annan gång, som sagt!


Till sist då..

Jag förblir evigt ung!

Fyller hela 25år idag!   


Hej på er!


Ovido - Quiz & Flashcards