riesens

Alla inlägg den 3 november 2012

Av riesens - 3 november 2012 18:30

..men det har sin charm ändå, tycker jag!


Vet inte riktigt vart hösten, med alla vackra färger, tog vägen..?

Kanske det regnade bort?

Jag tittade nog aldrig upp mot trädkronorna, för risken att få vattendroppar i ögonen, inte en enda gång på hela september!.. antar jag..

 


Jag tog ut en semesterdag igår, träffade Jenny för lite träning.

Vi började med spår.

Mischa spårar.

Såg fint ut, det lilla jag såg..

 


..Simon krävde min fulla uppmärksamhet, för racebilen var borta!!!!!!

Men som tur är, är mamma en rätt skaplig sökhund så jag hittade den, lyckan var gjord!

 


Aino fick två spår. 

 


I det första var det en del nya svårigheter, så som en bit plåt.

Jag gick med ena benet på plåten och det andra bredvid.

Klurigt, sa Aino, men med lite hjälp så fixade hon det.

 


Sedan fortsatte det ner mot vattnet och följde stranden.

 


Det andra spåret hade jag tagit bort näring långa sträckor av spåret.

 


Gammeltanten Quiri fick också gå ett spår.

Still going strong!

 


Avslutar med en bild på vatten, Simon och lite sol!

Ganska skönt väder var det ute igår, trots att datumet stod på den 2:a november...  


På återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards