riesens

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av riesens - 14 mars 2012 09:15

Hittade lite bilder från träning som Linnea tagit kort på!

En Simon med två kvistar.


Tänk vad glad man kan vara åt två så enkla saker!

Det får en att tänka på vilka krav man själv har för underhållning..   

 


Det var lydnadsträning som utfördes på en plan i Roesersberg.

Qbus tränas i elit momenten.

 


..eller tränar och tränar...?

En herr Q brukar belöna sig själv med att rulla sig hysteriskt när han tycker att han gjort något extra bra.

Läs, han!

Om vi har samma åsikt varierar...

    


Träningen har ökat i takt med att värmen och ljuset.

Det är underbart!

Fast har ni samma problem som jag, nu när allt plötsligt ska läggas in i ett ganska redan fullproppat tränings schema, hur ska man hinna med?

Lydnad är något jag vill träna flera gånger i veckan, helst varje dag.

Spår är likadant med, iaf med en orutinerad hund vill jag få till så många spår som möjligt, annat är det med en gammal räv som Qbus.

Sedan ska nu cykelträningen läggas till, också den några dagar i veckan.

Än har jag inte ens tagit upp skyddsträningen, sökträningen, uppletandet, budföring/rapportskicken, miljöträning osv.

Snart börjar även simsäsongen...

Hur fixar ni det?

Jag måste verkligen bli bättre på att planera min tid!


På återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards