riesens

Alla inlägg den 17 september 2012

Av riesens - 17 september 2012 07:45

Jaha.. då var det dax att berätta lite mer ingående hur det egentligen gick till..

Kaxigt, trodde jag att detta blir självklart vårat sisa första pris och därmed LP1!..

Nja..

Det bidde inte riktigt så..

Det började med platsliggning där allt gick lugnt till, förutom att min tik(?!) nosar och gör det så ingående att hon är bara tvungen att röra sig framåt också?

Där står man helt utan någon möjlighet att ingripa.

Mycke frustrerande!

Tror att det är löp på G, för detta är något helt nytt.

Ska lägga henne plats överallt nu, det kan hon gott ha.

Det blev en 5:a i protokollet.

Suck.

Där ger jag upp lite.

Vi har inte haft så bra poäng på de två förra tävlingarna, så vi har råd med 20poängs avdrag..

Så när jag kliver fram till tandvisningen tappar jag koncentrationen när domaren börjar prata med mig, och när han kliver fram till Aino och pratar med henne kliver hon upp och vi fick en 8:a för att hon inte sitter kvar i utgångsställning.

Jaha, hade vi börjat momentet..?

Miss från min sida.

Jag tänkte att jag skulle bryta, för så kul är det inte att gå in på plan och köra för ett andra pris.

Mycke velande fram och tillbaka så ändrade jag mig.

Det ångrar jag lite, nu så här efteråt..   

Här är iaf hela programmet, varsågoda!

Ha ha..


Nu kan ni få poängen.

Platsen: 5poäng

Tandvisning: 8poäng

Linförighet: 9,5poäng

Läggande: 10poäng

Inkallning: 7poäng

Ställande: 6poäng

Apportering: 8poäng

Hoppet: 8poäng

Helheten: 9poäng

Summa 151poäng och en 5 plats


Jag gör en massa missar och Aino gör om momenten.

Vi var verkligen ett team denna dag!

Not..

Men det är en härlig känsla att tävla med henne, för hon är med mig!..

..trots att vi var på olika plan denna gång, svårt att förklara.


Ja ja, påt igen!..


Hej på er!
 

Ovido - Quiz & Flashcards