riesens

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av riesens - 14 februari 2013 07:30

Yes!

Äntligen!

Nu har spårträningen kommit igång för fullt och motivationen för lydnad är på topp!

Fortfarande lite kladdigt ute, men vad gör det när man har gummistövlar!?

Spåret går framåt, vi har tävlingar snart så jag lägger mycke tid på att få henne klar tills dess.

 


Jag var bara tvungen...   

Ville känna hur det kändes, med vår och ingen snö, med spårning och lydnad utan att riskera ett halkolycka..

Det dröjer ett tag till va..??

Fan.

Jag är väldigt trött på snön nu.

Tycker vi haft väldigt mycke vinter, kan det inte få bli lite mer vår nu?

Vart är den "svenska" vinter??

Vi har nästan alltid en "svensk" sommar, varför inte en vinter i den andan..?

Ja ja.. jag dansar inga väderdanser, så jag får väl stå ut ett tag till.

Men när våren kommer, DÅ tänker jag minsann vara förberedd!!!

Jag ska spåra mig igenom snön, lära henne markera alla möjliga apporter!

Jag ska träna lydnad tills mina fingrar fryser och trillar av!!

Så det så!!!


Hej på er!

Ovido - Quiz & Flashcards