riesens

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av riesens - 15 februari 2013 20:24

Klart man kan klä upp sig, träffa kompisar och gå ut och festa!

Klart man kan köpa sig ett ton med godis, hyra en film och slappa i soffan!

..eller...

.. så trimmar man hund!   


Jag har faktiskt orkat ta trimmkniven på Aino och inte rakmaskinen, som jag faktiskt gjort de senaste gångerna.

Hon blev jätte fin!

Ska jag gnälla över något på denna hund så är det pälsen, den är inte bra.

Jag kan nog hitta många fler saker att gnälla över ang denna vovve..   

Men just pälsen är kass..

Den blir inte bättre heller, så rakmaskinen kommer att dyka upp framöver oavsett hur fin hon blev idag!   

 


Lite dåliga bilder, men ni får hålla tillgodo med detta..

   


Nu ska jag titta på film och sedan sova.

Upp tidigt imorgon, för det är sök!

Direkt därefter blir det tävlingsträning med tävlingsträningsgruppen!   

Härlig dag väntar imorgon!!


Trevlig fredagskväll på er!

På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards