riesens

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av riesens - 4 maj 2013 16:45

Inte tröttnade jag på helgens långa dagar i skogen med all sökträning, nejdå..

Vi bokade in ett pass även i onsdags.

Jag hade lyckats få med mig lite nytt folk från klotenlägret, vi behöver fylla upp gruppen lite.

Lilla Qbus fick vara med på vallningen, och varför inte låta personen som gick längst ut ligga kvar och låta han gå några skick!


Förväntans full..

 


Tomt, hitta, tomt, tomt och en misslyckad hitta, blev det fast jag bara tänkt mig två skick.

Han gick så himla bra!.. så jag fortsatte med tomslag efter mina tänkta slag.

Den misslyckade hitta figgen var Linnea.

"Barnen bryr man sig inte om i skogen!" tyckte Qbus.

Fina framslag i tomskicken!

Så sista passerar han Linnea precis bredvid, men vi sprang genensamt ut och åt korven.

 


Heidi och Neo.

 


Glada barn!

Vackra vårblommor.

 


Lisa och Dagny.

 


Aino på väg ner till stigen efter hittad figge.

 


Carro och Merlin.

   


Vi spinner vidare på "lekpark" i skogen!
Det här var häftigt!!


 

Tack för denna gång!

På återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards