riesens

Alla inlägg under mars 2014

Av riesens - 7 mars 2014 18:19


..det var länge sedan!

Flera år..

Linnea, som en van liten häst tjej, skuttade upp och skrittade iväg på den stora hästen.

 


Simon tog en kisspause..

     


Ser ut som om Linnea är långt bort i tankarna..


Simon fick provsitta lite också.

 


Sedan skulle mamma rida...

Sträckte mig kraftigt i mitt högra ben när jag skulle kravla mig upp..

Har ALDRIG sett en häst med sådan bred rygg!!!!

Det gick inte och sitta normalt på henne.

Skulle ha haft en led mitt på låret, för det var där hon började svänga neråt.

Så för att kunna hålla sig kvar fick man dra upp knäna.

Ni ska veta att jag har själv haft en bruksnordis, men de är ju normala över ryggen   

Det var en upplevelse att rida henne, hon hade en skritt som var väldigt udda och trots bred rygg trodde jag att jag skulle ramla av när hon började gå.. 

   


Provade att trava lite också.

 


Avslutar med ett vackert kort på Linnea och Gyleen   

  


Tack Stina och Matts för att vi fick komma!!

Vi kommer tillbaka, vet två som längtar..   


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards