riesens

Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av riesens - 21 oktober 2014 06:30

Sitter här och funderar..

Halva detta år bestod av hundträning och tävling, men dock inte fullt ut som jag skulle önskat mig.

Andra halvan av året har vi vilat, hela högen.

Sitter nu och planerar lite i mitt huvud inför nästa år.

Tiden går fortare än man tror och snart står vi där i mars och undrar vart vintern tog vägen, hela den långa vintern då man tänk sig träna in alla de där detaljerna man vill ska sitta klockrent till vårens tävlingssäsong!

Nu har jag ingen sådan vinter framför mig, vi ska ju ha valpar!   

Denna höst och vinter kommer bestå av ett helt annat äventyr än hundträning.

Det blir valpmys..

Men sen nästa år, tiden går fort och snart är alla de små utflugna, då undrar jag vilken satsning jag ska göra och på vad.

Har flera år varit sugen på att satsa igen på spåret med Qbus, tror jag ångrar mig om jag inte skulle göra det..

En spårhund som Qbus tror jag aldrig jag får igen!

Ta till vara på den sista tiden, han fyller ändå 9 år nästa vår.

Sedan då har vi Aino, henne vill jag sätta igång igen och förhoppningsvis så har jag fått ordning på den där tån som krånglat.

Vill fortsätta satsa på IPO:t men även söket, det är en jäkel till sökhund den där damen!

Kanske även lite FH spår..

Ja varför inte liksom, jag har ju inte så mycket för mig...   

Sedan kommer det nog bli kvar en annan liten svart sak gissar jag på, dock försöker jag fortfarande intala mig att så inte blir fallet..

..men jag känner mig själv..

Jag har en massa nya ideér jag vill prova, ideér som förmodligen tar lite av min tid också..

Är detta vad jag vill?

3 hundar till nästa år?

Kommer jag satsa för fullt?

Ja, det känns så just nu iaf!

Sova kan man väl göra ett annat liv??   


Ni kan väl påminna mig att jag faktiskt satt och funderade över detta, då när jag sliter mitt hår och förbarmar mig över mitt dåliga omdömme...

Tre stora riesenschnauzrar, igen..


Kul jag ska nästa år!.. eller??   


Hej på er!

Ovido - Quiz & Flashcards