riesens

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av riesens - 18 februari 2014 08:34

Jag trodde ju att detta gör de snabbt!

Lätt fixat!!

Kör ner till leksaksaffären och låter de välja någon leksak.

Njaa...

Det har nog aldrig inträffat i mina barns liv, att de släpps lösa i en affär full med leksaker och så får de välja vad de vill!!

Givetvis inom presentkortets gränser..

Det var ju en julklapp.

Det tog tid.

Tur att jag betalade parkering för en hel timme...    

Varv på varv, gick de..

Affären var inte stor så det blev många varv runt samma hyllor..

Linnea bestämde sig ganska fort. 

 


Hon hittade en enhörning, såklart!


Till slut hittade Simon en leksak inom maxbeloppet.

Det var mycke dividerande innan, många fina saker som kostade ännu mer pengar än han hade.

Jag föreslog att vi skulle åka hem och titta i hans spargris och se hur mycket pengar han hade att lägga till..

Men icke!

Är man 4 år åker man inte hem utan leksak.

Men till slut fick han syn på det han ville ha!

 


Inte visste jag att det var så jobbigt att köpa leksaker...   

En mamma helt slut, check! 


På återseende!

Av riesens - 18 februari 2014 07:42

Det blev iaf ett uppletande med Qbus förra veckan.

Han är så söt!!

 


Aino fick spåra, flera gånger.

Nu har jag ändrat lite i min spårträning igen, det blir svårare för damen men det får hon lösa!   

Filmade en snutt.


 

Spårade helt okej.

Hon behöver några till spår på sig innan hon löst den nya klurigheten.

 


Markerade fint.

 


Grått och tråkigt var det förra veckan.

Denna vecka började igår med strålande sol!!!

Och det ser lika lovande ut idag!

Härligt!!

Vi behöver lite ljus nu, det är dax för lite sköna soldagar!


Hej på er!

Ovido - Quiz & Flashcards