riesens

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av riesens - 20 februari 2014 09:30

Helt perfekt!!

Visst får man känna så?!   

Duktiga hundar, duktiga barn, duktiga jag..   

Det börjar med en skyddsdag på lördagen.

Efter det att Aino gjort av med den mesta överskottsenergin, går hon riktig bra!!

Tack för god mat och trevligt sällskap!

Söndagen börjar med att jag hämtar upp barnen, det är ju ridning.

Men först var jag på klubben för det första passet lydnad för Monica Henriksson.

Som alltid, tok givande och intressant!

Nya tips och ideér!

Sedan var det in med barnen i bilen igen och mot stallet!

 


Linnea red Varino.

 



Simon tog kort på alla "spår".. 

"Mamma, mamma, jag ser en massa spår! Häst spår!!"

 


Sedan tillbaka till klubben och lunch.

Prinskorv och pasta.

Därefter var det både popcorn och kladdkaka.

Spelplattorna var med, så de roade sig kungligt i klubbstugan!

 


Hur duktiga som helst!

 


Andra passet för Monica kollade vi lite på apporteringarna, never ending story..

Men det finns alltid något nytt att lägga till och nya tips att prova!

Hur skojigt som helst!

Efter en otroligt givande dag far vi upp till dagens sista anhalt, ridhuset och lite träning med gruppen.

Barnen hittade ett spel, så de var upptagna med det.

   


En riktigt bra dag och en fantastisk helg!!

Gissa om jag var trött i måndags..   


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards