riesens

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av riesens - 6 februari 2011 14:48

 Idag blir Kax med syskon hela 1 år!!

Och i present fick han..

..SÖK!!

Det var väl en bra present?!

Tycker ja iaf..

Grattis till er andra med!

Så hur gick dagen då?

Jo jag tycker vi skötte oss allihopa!

Kax fick se två figgar gå ut på djupet vilket han tog mycket bra.

Jag tycker han har ett bra fokus och koncentrationen är inget att klaga på.

Däremot är jag van vid en galen Q där benen springer lite väl mycke fortare än vad hjärnan tänker så det går oftast fort och blir fel.

kax däremot har ett behagligare tempo utan att för den delen bli långsam och lägger inte på lika mycket stress.

Söker och finner sina figgar effektivare än vad en Quben gör..

Över stock och sten.

Sedan var det Kajsa med Nellie.

Det var ett tag sedan vi tränade ihop och där går det framåt!

Riktigt roligt att se!!

Nu ska vi börja pressa både matte och hund till fler skick!   

Sedan hade vi Maria och Stella.

Full fart och lite olydig på stigen, det bådar gott!   

    

Sedan var det Leo och Vide.

Ordning och redan med en Vide som ligger högt i förväntan!

Detta är riktigt skoj tycker han!

Fin fart, kanske att det går lite för fort för den lilla hjärnan..   

Det där kommer att bli riktigt bra bara husse satsar på en sök karriär!

   

Sedan är vi många som är avundsjuka på Vides fina kamplust..

  

Sist ut var Anette med Enzo.

Där började vi att lära in rullemarkeringarna.

Det där hade Enzo redan bra kläm på och snart hänger även matte med!  

Vi fortsätter nästa helg!

Tänk ut en ny bana så syns vi till nästa helg!   

Tack för idag!


Inatt så var det sjuka barn igen..

Hur trött tror ni inte att jag är på detta nu!!!!!???????

Simon spydde en tre gånger under natten så vi hamnade båda två i duschen och det blev en del lakansbyten..

Linnea klev upp mitt i alltihop och hann inte till toaletten för att kissa utan kom inte längre än till dörren, upp och torka.

Jag lovar att jag är rätt trött just nu..

En säng är ganska lockande.


På återseende gott folk!


Ovido - Quiz & Flashcards