riesens

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av riesens - 8 februari 2011 19:06

 Hur upphetsande var det att vakna upp till det här i morse..?

  

Det blev bättre väder under dagen med strålande sol, så lite bra blev det ju ändå..   
Jag både simmade och cyklade under dagen, det gick bra att cykla faktiskt trots underlaget!   
Ina och Ilon hängde med mig på cykelturen som tog 1 minut längre att ta sig runt idag än förra veckan, jag får skylla på snön..   
Hundarna fick dra lite däck på förmiddagen men inte Kax då han är lite dålig i magen.
Sedan har jag lånat en bunt med filmer så imorgon när jag ska vara hemma med barnen har jag förberett mig!
Linnea ser man inte röken av på hela dagen.
Hon sover och tittar på tecknat om varannat, imorgon måste jag ta henne till doktorn för jag tror hon fått tillbaka sin halsfluss..   
Kul dag?.. nä..
Hundarna ska få något dom med, kanske ett uppletande på ängen.
Nu är det film!

Trevlig kväll!

Av riesens - 8 februari 2011 06:14

Snöstorm??

Jag vet inte riktigt om jag gillar det..

I söndags hittade jag ganska stora områden som var barmark i skogen för skogspår samt lagomt stora gräsplättar för spår till Kax.

Men nu..?

Bara snö..

Det försvinner säkert under dagen men just nu är det deprimerande..   

Och jag som tänk cykla...   

Igår var jag hemma med sjuka barn och var väldigt rastlös!

Jag längtade både till simningen och att trampa lite cykel..

Det är skönt att ha kommit igång och det blir snabbt en "drog"..

Idag jobbar jag men har tydligen 3 barn där hemma som anser att jag ska ta hand om dom, Johan började kräkas i natt..   


Nu ska jag njuta lite av jobbet.

Godmorgon på er!

Ovido - Quiz & Flashcards