riesens

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av riesens - 5 juli 2011 07:30

Igår blev det en del träning så som, kondition, lydnad, spår samt lite intervallträning på sena eftermiddagen.

Kanske, men jag säger bara kanske, så kan vi ligg, jag och Aino till hösten..   

Som sagt blev det lite lydnadsträning igår, måste verkligen komma igång med alla vovvar..

Spårade gjorde de bra, allihopa!

Aino, halvgalen som vanligt.

Ina riktigt noga och fin, håller samma tempo och känns aldrig trött.

Qbus börjar riktigt bra men ligger aldeles för tok högt i drift!

Tyvärr får jag aldrig ner honom till en lagom nivå så mot slutet blir han trött och slarvar.

Men trött blev han iaf!

Under intervallträningen så såg Qbus lite stel ut, jag undrar hur det går för alla hans små ben..

Börjar bli lite trött på den vovven och hans mystiska hältor..

Idag ska det bli kondition, uppletande, förhoppningsvis lydnad samt miljöträning!

Bara att sätta igång!


Förresten så kommer det bilder från helgen.

Då var vi på Furuvik!

Qbus var med, kopplet höll..

Behöver jag skriva mer än så..?!   


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards