riesens

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av riesens - 6 juli 2011 07:10

Vi kan stryka ligg till hösten.

Hon kan det!

Igår började hjärncellerna sammarbeta.

Tack för det.

Jag försökte mig på ett pass med bollbelöning i fria följet.. men nja, där är vi inte riktigt än..

Galen och okontrollerbar!!

Härlig energi men allt så som position, kontakt, koncentration det var som bortblåst..

Så det får bli godis och lugn och ro i inlärningen, lugn och lugn.. ja ja, ni vet vad jag menar..   


Igår miljötränades det i Kista gallerian.

Jag hade med mig båda töserna som skötte sig mycket bra!

Måste lägga ut bilder från helgens utflykt, jag har inte glömt, är bara lite seg..


Idag är inget direkt planerat.

Träna hund givetvis men jag är lite trött så det blir kanske et middagslur på lunchen.. kanske..


Ha en trevlig onsdag gott folk!

På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards