riesens

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av riesens - 8 juli 2011 12:45

I onsdags träffades jag och Jenny på Knivsta bk för lite lydnadsträning.

Oj vad det var länge sedan!!

Mycke trevligt, har saknat våra träningar!

Först snackade vi och åt en pan pizza till middag(?)

Sedan tog vi ut hundarna och körde.

Jenny tipsade om lite olika saker som jag absolut tänker köra på, framförallt med Ina som har en otroligt dålig teknik över hindret.

Aino visade sina lägganden, hon kunde dom även igår..   

 

Lite kontakt, lek och fritt följ..

 

Ina tränade jag lite kort med för att sedan rondera.

Jag har slarvat jätte mycket med det där, knappt tränat alls, så igår tränade jag rondering tills det snurrade bland Inas små hjärnceller och det blev pannkaka..

Ja ja, det reder sig!

 

Qbus körde vi igenom högre momenten.

Vad hade vi och vad fattas..??

Alltid roligt att träna, inget undantag denna gång heller.

Därefter så testade jag rondering.

Bra gick det inte, men han kommer ihåg!

 

Jenny visade hur fint Mischa har lärt sig rondera!

Kan det kanske vara Jennys förtjänst..??   


 

Tack för träningen!


Idag är det sådär äckligt hett igen..

Ett uppletande har jag gjort på lunchen och det gick bra!

Men det behövs inte så mycket för att de ska vara nöjda i denna värme.

Blir liten cykeltur senare samt spår på kvällen.


På återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards