riesens

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av riesens - 8 augusti 2011 07:45

Jag sög på karamellen igår..

Uppflyttade..

Men det var igår det.

 Nu är det nya tag!

 Mer träning!

....

Jobbigt det lät då...

Ja få se hur jag gör..

Det jag vet är att tjejerna har fått lite mindre att göra i ett par veckor så det är deras tur idag.

Blir nog spår och kanske ett lydnads pass, definitivt blir det en cykeltur med alla utom Q.

På tävlingen efter inkallningen så tror jag något hände, han markerade lite på ena frambenet.

Kanske han trampade snett vid stoppet och fick lite ont för det syntes bara i framåtsändandet sedan när han låg i lugn trav.

Han får ta det lugnt några dagar, det har han förtjänat iaf..

Kanske inte han ser det som en belöning efter en väl genomförd tävling men han blir bara tvungen att acceptera.   


Jag firade med lite taccos, cider och trevligt sällskap!

Avslutar med en bild från prispallen.

Glad jag ser ut då...??


 

På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards