riesens

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av riesens - 9 augusti 2011 07:09

Känner ni samma sak som jag eller är jag lite tidig...?

I helgen när vi var på väg ut till spåren så slog det emot mig!... massor av gula lövträd!

Känslan blev direkt lite ruggigt, höstlik.

Visst, det har varit jätte torrt i markerna så det hjälper ju till.

Men så igår när det blåste väldigt mycke kommer den där känslan igen, höstvindar.

På mornarna så är bilen aldeles fuktig, eller beror det enbart på att jag har flåsandes hundar i bilen...?

Ja ja, det jag menar är att jag tycker det finns många tecken på höst och jag vet inte om jag är redo för det riktigt än...

Jag har inte ens badat i sommar!

Inte en enda gång...

Nä, sommar ett litet tag till tack!

Har lite jag måste bocka av på listan innan det är dax för tjocka höst tröjor och gummistövlar.


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards