riesens

Alla inlägg den 14 september 2011

Av riesens - 14 september 2011 12:00

Helgen bjöd på olika aktiveringar!

Vi var på tivoli.

Barnen åkte karusell.

Vilket den ena uppskattar mer än den andra...

  


Linnea är tuff!

Hon åker den lilla berg och dal banan helt själv. 

  


Simon tog bilen istället..

Det var lite tryggare tyckte han, men det gäller att hålla i sig!   

 

Sedan betalade jag två biljetter, en till Linnea som klättrade och hoppade och en till Simon som låg och tittade på..

Ja ja.. han blir nog stor och modig snart.. kanske..   


Linnea på språng! 


Johanna och Vera var med och Simon ville såklart hjälpa till när Vera var ledsen.

Stack in hela huvudet i vagnen och ibland bara höll han handen.  

 

Vi hade även med oss några hundar på tivolifältet för lite miljöträning.

Efteråt tränade vi lydnad och spår men först fick det bli lunch.

Vi köpte pizza och festis, jag delade en med barnen.

Stökigt värre..

 

Sedan var vi lite banvakt när Johanna tränade.

Jag har en del att betala igen..   

 

Aino undrade nog varför inte det kunde vara pizza belöningar på träningen..?

Det undrar jag med...

 

Avslutar med en härlig bild från söndagen!

Nu vet ni vad jag gjorde i helgen!

 

Tack och adjö!

Bilder på kattungarna är på gång!


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards