riesens

Direktlänk till inlägg 29 november 2012

Fortfarande ingen..

Av riesens - 29 november 2012 19:52

..träning..!

Vad har hänt med världen??!

Den är ju upp och ner!

Eller kanske inte..

Jag har en bättre nacke idag iaf, så hundarna fick promenader.

Det tyckte jag var ganska snällt av mig..

De fick dra däck, jätte snällt av mig.

Aino är helt klart missnöjd.

Hon har själv lämnat in en protest lista, tre underskrifter fick hon ihop, alla kom de från den svarta sidan av familjen...

Ilon lämnade ett visitkort i vardagsrummet också.

Som ett utropstecken till protestlistan, skulle jag tro..

Ja ja, vad vore livet utan mina skägg..?!

Imorgon blir det nog ett spår.

Åt dom var.

Måste få tag på en vettig sele till Ilon, så skulle han kunna dra lite på promenaderna.

Jag har glömt att lägga ut bild på mina lussebullar...

Men jag har bakat.

De ligger i frysen..

Som ni märker har jag inte mycket att berätta om här...

I helgen ska vi resa norrut!

Jag ska träna lite med riesen människor, det ska bli kul!

Barnen får träffa mormor och morfar, de räknar ner dagarna..

Dan före dan före dopparedan, eller nått..


Nä nu är det dax för sängen..

Har jag sagt att jag köpt en ny telefon..?

Nehepp.. men det har jag..

Gul och fin.

Mer än så vet jag igentligen inte..

Helt ny teknologi för lilla mig.

Kanske jag lär mig så småningom..

Godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesens - 10 december 2018 23:20

Det finns ett ställe som jag tycker är magiskt vackert i alla årstider! Päronlunden. En magiskt fruktodling med träd som är närmare 200 år gamla. Så häftigt! Runt om alla träd så harvas jorden några gånger per år så inget växer. Där brukar ...

Av riesens - 6 december 2018 09:27

Funderar på att ge detta en chans till, det här med att blogga. Har ju förr i tiden varit en rätt så aktiv bloggare men ansiktsboken (fb) tog över och jag blev lat. 😁 Kanske ska ta mig i kragen och uppdatera här nu när Lejonungarna kommit...

Av riesens - 4 januari 2016 12:06

Jaha, då var det 2016.. Vart tar tiden vägen? 16 år sedan millenniumskiftet??!!!! Galet..    Så vad har jag för tankar om 2016? Vingklippa Draken, poppar upp direkt i huvudet på mig.    Det är mycket som händer i den gossen just nu och ja...

Av riesens - 28 juli 2015 15:07

Bilderna säger allt! Ord är överflödigt!!                              På återseende!   ...

Av riesens - 27 juli 2015 16:19

Tiden springer iväg och semsetern är redan över.. Vart tog den vägen?? Helt galet.. Men när jag tittar igenom kort så har vi ju faktiskt gjort lite av varje. Vi åkte en dag till Furuvik!! Det fina med furuvik är att hundar får vara med in i...

Ovido - Quiz & Flashcards