riesens

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av riesens - 7 maj 2012 19:30

Jag hinner knappt blogga om allt som faktiskt pågår just nu!

Det har varit träningsträff i Falun, läger, skyddsträningar, monika träning..

Just det sista tänkte jag komma till nu.

Har två kvällar i förra veckan fått möjligheten att träffa Monika Henriksson igen, för lite privat check med Aino.

Hur dåliga är vi egentligen..?

Alltid bra att få höra just det!  

Inte för att Monika säger så.. utan det är jag som tolkar!   

Två korta filmer fotgående.


 

Det var just det jag tog upp med Monika, hennes dåliga fotgående..

Och Aino visade upp sig från sin "bästa" sida, vilket är bra för det är ju just den som jag vill komma åt.

Fick en massa matnyttiga tips och ideér!

Monika är helt otrolig att träna för!!!

Visade även våra apporteringar (om man nu skulle kunna kalla det så?   ), oerhört viktigt moment i det internationella, allt handlar om apportering..

Lite mer fotgående.


 

Tack för alla bra ideér och tack för trevligt sällskap!..

..Johanna, Jenny, Malin, Daniel, Annika...

 


Mot NYA mål och träningar!

FAN VAD HUND ÄR ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var tydligt nog va?! 


På återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards