riesens

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av riesens - 21 maj 2012 13:15

..med bloggandet..

I fredags var vi till Knivsta och kollade på skydd igen.. och få vara lite social med hundfolk!

Tänk vad det kan vara kul att bara titta!

Framtida figge kanske??


Tränade båda i lydnad.

Aino kändes riktigt behaglig, gissar på att det är löp inom några få timmar...

Är som värsta ragatan korsad med piraya veckorna innan löp, det får tyvärr mina pojkar erfara...

Men så precis innan löp, slår det om och hon blir bara överdrivet galen, i vanliga fall är hon extremt överjävligt galen... ni förstår säkert skillnaden..

 


Qbus känns fin i momenten just nu..

Hoppas det håller i sig..  

Han känns lite små seg i början, men ju längre in i träningspasset man kommer desto mer vill han vara till lags.

Medans mamma tränar, så gör barnen...

..Linnea tränade sin Ilon..  

  


..och Simon läste sin bil tidning..

    


En trevlig kväll!

Det kommer att bli fler gånger.

Tycker det är så underbart med varma ljusa vår och sommarkvällar!

Fast jag kommer att gnälla mig grön över värmen och solen dagtid, jag klarar verkligen inte av värme...

Nog om det.


På återseende!


Av riesens - 21 maj 2012 08:03

Hur kul är det att anmäla och betala en tävling, där det redan är över 40 anmälda.. till, förhoppningsvis, 10 spår??

  

Men gör jag det inte kommer jag defenitivt inte att komma med, så vad är valet..?

Jävla tråkigt.. och dyrt för den delen!

Ovido - Quiz & Flashcards