riesens

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av riesens - 11 augusti 2012 18:40

Ibland har man sådana dagar också..

Inget produktivt har jag åstakommit idag..

Simmat hundarna efter frukost.

Åkte hem och åt lunch.

Somnade tillsammans med barnen.

Sovit flera timmar.

Och så regnar det nu på em när jag tänkt ut och rasta både barn och hundar..

Jippi!!

Hastigt och lustigt blev jag hundvakt också..

Åt Mr Light Green, en av valparna i kullen.

Imorgon hoppas jag på en bättre dag.

Imorgon är det sök.

Det är alltid bättre!


På återseende!

Av riesens - 11 augusti 2012 10:00

..som varit i veckan.

Vi har simtränat tidiga mornar..

På väg till vårat simställe!


Skönt för hundarna! 

 


Linnea på en stolpe..

 


Simon likaså..

 


Aino hoppar, galna vovve!

 


Sedan har det blivit en hel del spår.

Det går framåt, riktigt roligt börjar det bli!

 


Min burk!

Hon har börjat lägga sig själv vid burkarna, duktiga tjeja!

 


Slutet på ett spår..

Hon blir lite trött av dessa lite längre spår, som jag har lagt nu de senaste gångerna åt henne.

Skönt om ni frågar mig..   

Det håller dock inte i sig särskilt länge..

   


Ett kort sökpass, samt en del lydnad har det också blivit under senare delen av veckan!

Just nu är det väldigt roligt med hundträning!   


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards