riesens

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av riesens - 24 augusti 2012 18:23

Ja det undrar jag också..?

Hon är = jag.

Smällde i mig två alvedon på morgonen, för jag känner av en huvudvärk samt en smärta i ryggen, lite som håll, fast på fel ställe..

Iväg till jobb, rastade vovvar, cyklade med vovvar, tränade lydnad på lunchen, innan jag inser att detta var ju inge roligt..

Ännu värre smärta i ryggen, vrider jag på huvudet var inte blicken med.

Började få tillbaka huvudvärken..

Nja, tog mina saker och åkte hem.

Måste bara handla på väg hem.

En storhandling, som hade varit min plan från början, ändrades hastigt till bara mjölk och frukt.

In med alla kassar, barn, hundar.

Parkera bilen, allt kändes otroligt tungt.

Tog febern när jag väl kom in, 39.4 grader visade termometern.

Ööö... jaha...

Snacka om att inte vara uppmärksam på sin egen kropp..

Det blir min helg det!

Kul..

Hoppas ni andra får njuta av eran ledighet!!   


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards