riesens

Direktlänk till inlägg 27 maj 2013

Spår..

Av riesens - 27 maj 2013 11:00

Förra veckan träffade jag Jeanette för lite spår.

Qbus ser ut över spårmarkerna, som visade sig tillhöra en riktigt grinig bonde/gubbe.

Tur att vi lagt spår på andra sidan vägen där man får lägga..   

 


Aino vid en apport.

 


Trevlig att spåra ihop igen.

Spår gör man alldeles för ofta på egen hand, vilket inte alltid är så bra..

Nu fick Aino ett främmande spår, som gick riktigt bra!

Vi fortsätter att spåra på.

Jag har börjat lägga långa spår åt fröken, hon måste tänka på att spara resurser och veta att det kan bli riktigt klurigt mot slutet!     

Qbus han får antingen eget spår eller ett "begagnat", vilket kan vara svårt i sig.

Duktiga vovvar är det iaf!


I helgen har det blivit bara lite träning.

Sök och uppletande på lördagen, samt lite miljöträning på kvällen.

Mer om det kommer.

I söndags var det ridning, handla och städning som stod på schemat.

Kanske inte alltid så kul, men ett måste..


I veckan är det en massa träning redan bokat!

Hur kul som helst!!

  

Mer om det kommer..


På återseende!



 
 
Annika

Annika

28 maj 2013 08:50

Ja det var väldigt länge sen...

http://www.qulingens.se

riesens

28 maj 2013 10:38

Det blir väl av en hel vecka i sommar, oavsett om vi vill eller inte.. ;-)

 
Annika

Annika

28 maj 2013 12:46

Riesenlägret mao. Ja men du kan alltid undvik oss om du vill. Det brukar gå om man vill.;0)

http://www.qulingens.se

riesens

28 maj 2013 13:00

Om vi inte kommer i samma sökgrupp.. ;-) Då kan det bli svårt att gömma sig så bra så inte ens vovvarna hittar mig i skogen.. ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesens - 10 december 2018 23:20

Det finns ett ställe som jag tycker är magiskt vackert i alla årstider! Päronlunden. En magiskt fruktodling med träd som är närmare 200 år gamla. Så häftigt! Runt om alla träd så harvas jorden några gånger per år så inget växer. Där brukar ...

Av riesens - 6 december 2018 09:27

Funderar på att ge detta en chans till, det här med att blogga. Har ju förr i tiden varit en rätt så aktiv bloggare men ansiktsboken (fb) tog över och jag blev lat. 😁 Kanske ska ta mig i kragen och uppdatera här nu när Lejonungarna kommit...

Av riesens - 4 januari 2016 12:06

Jaha, då var det 2016.. Vart tar tiden vägen? 16 år sedan millenniumskiftet??!!!! Galet..    Så vad har jag för tankar om 2016? Vingklippa Draken, poppar upp direkt i huvudet på mig.    Det är mycket som händer i den gossen just nu och ja...

Av riesens - 28 juli 2015 15:07

Bilderna säger allt! Ord är överflödigt!!                              På återseende!   ...

Av riesens - 27 juli 2015 16:19

Tiden springer iväg och semsetern är redan över.. Vart tog den vägen?? Helt galet.. Men när jag tittar igenom kort så har vi ju faktiskt gjort lite av varje. Vi åkte en dag till Furuvik!! Det fina med furuvik är att hundar får vara med in i...

Ovido - Quiz & Flashcards