riesens

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av riesens - 2 januari 2013 11:29

Förra årets alltså..   

Har mycket att blogga om..

Men jag börjar med en sökträning.

Jag körde Aino först.

Det fick bli ett konditionspass.

Efter julens lata dagar tyckte jag hon behövde få springa av sig, ordentligt!

Det var blötsnö i skogen så det såg ganska tungt ut för vovvarna..

Barnen var med ute i skogen.

 


Vi var fyra som tyckte att regn och snöblask från himlen, var en bra dag att träna söket på..   

Kerstin med sin Tessie.

Hon var väl inte riktigt på hugget idag den lilla damen..

 


Snöänglar..

 


Madde med Viggo.

Där var det däremot fart!

 


Jag och barnen figgade för Kax.

Han var väl inte heller direkt på sitt vanliga sökhumör..

 


Vi satsar på ett bättre sök år 2013!!!   


Efter avslutat sökpass, stack jag, Maria och Madde till Mc Donalds.

Tänk att de få gånger vi är där så prickar vi in ansiktsmålning..

Eller är det sånt varje helg??

 


Simon ville bli en Tiger!!

Grrr..

 


Linnea en vacker fjäril!

 


Aktiverat hundar och barn en regnig dag i slutet på december...

Det kändes gott att komma hem sen! 


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards