riesens

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av riesens - 17 januari 2013 18:00

...bläääh...

Jag gillar snön och jag gillar vinter.

I vanliga fall.

Men av någon anledning ställdes min hjärna in sig på vår, där efter nyår när det mesta töade bort och det gick att spåra!!

Så av den anledningen, kan jag inte riktigt njuta fullt ut av detta vackra vita landskap som det faktiskt är!

Jag har till och med kollat in tävlingskalendern, och får såklart lite panik.. jag måste komma igång och spåra!!!

Vilka problem man har, är det inte värre än så här så är lär jag vara en väldigt lycklig människa..   

Tillbaka till vintern och snön..

Aino får stå för hyllningen denna gång..

Vilket hon gör med glädje!!





   


Hur kul kan det va..??!

 


Ett stycke snömonster..

 


Vi tränar på lite halvfart just nu..

Det blir några lydnadspass i veckan, ett uppletande här och var, lite sök och lite bytesövningar i skyddet.

Ska lägga in spår på plogade parkeringar också.. ett måste..


Hur går det för er??

Hittat motivationen än?   


Hej på er!


Ovido - Quiz & Flashcards