riesens

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av riesens - 7 oktober 2013 19:45

Hmm.. det spelar inge roll om jag försöker läxa upp mig själv, dagarna går fort och jag har inte bloggat ändå..

Det har varit barnkalas, tävling och träningar..

Vi tar det roliga först!

Barnkalaset.

Som vanligt blir det en hektisk bakvecka innan, med massor av godsaker, nya som gamla beprövade!

Det uppskattas har jag förstått!   

 


Sedan har vi det där med tävling..??

 Eller var det tävling?

Har JAG tävlat??

Osäker på hur det var egentligen..

Samlingstiden är kl 11, ett stenkast hemifrån..

Hur ofta får man den lyxen på en tävling??

Vilket gjorde att det inte riktigt kändes som en tävling..

Och inte agerade jag som om det vore en tävling..

Å det hela slutade med att Aino inte hittade så många figgar heller..

En plockade vi in, sen fanns det inga fler!

Det var en nyttig läxa för mig.

Skärpning!

Jag gjorde saker som jag aldrig brukar göra på tävling, men detta var ju ingen tävling..??

Är det någon som hänger med i resonemanget?? 

Det är bara på't igen!

Vilket vi snart är också!!

Jag har dock lite suddiga bildbevis från tävlingen..

Fast man ser ju faktiskt inte vem det är så det kanske inte var vi ändå!..   

 


 


Efter tävlingen slocknade jag i sängen..

För mycke bakande på kvällarna, för lite sömn och så en tävling på det, som inte var någon tävling..

Nä det blev för mycke!!

Sov ett par timmar och sedan var huvudet fullt av ideér igen!

Så nu ligger vi i hårdträning!.. Igen..


På återseende!





Ovido - Quiz & Flashcards