riesens

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av riesens - 8 oktober 2013 19:45

Linneas skola hade stängt, då är man glad över ett jobb som faktiskt funkar att ha med sig barnen.

Vi började morgonen med en cykeltur.

   


Sedan var det ett antal promenader!

 


För att äntligen på lunchen kunna träna vovvarna!

Linnea och Ilon.

   


Johanna tränade sin Fass.


Jag försökte träna en Aino.. 


Det gick sådär..

Hon blev snabbt flåsig i sommarvärmen??

Jag trodde det var höst nu, men icke..

   


Så efter halva lunchen på plan med en flåsig hund, bestämde jag mig för att raka av skiten!

Fina Aino!   

 


En bra dag tycker jag!


Idag har jag haft huvudvärk och känt mig jätte trött..

Hoppas verkligen inte att jag håller på att bli dålig, det har jag inte tid med!!    


På återseende!



Ovido - Quiz & Flashcards