riesens

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av riesens - 14 oktober 2013 19:15

..i bilder!

Vi hann med både spår och lydnad, vilket var planen.

Snabbt var spåren avklarat.

Tycker det var två fina spårhundar idag!

Johanna med sin Fass.

Snyggt spårat i vinkeln.

 


Aino var dock, fortfarande, lite för uppe i varv.

 


 


Sista sträckan började hon bli riktigt fin.

Har en del att träna på i de närmaste spåren.. 


 

Innan vi entrade lydnadsplanen stötte vi ihop med dessa..

Hur söta som helst!


 


Det tyckte Aino också!!


Vi försökte ta lite kort i höstlöven..

Gick sådär.

En del kort gick bra.

Det blev inte så många fina kort på Johanna och Fass, tyvärr..

Men då höll jag i kameran.

Annat var det när Johanna tog kort..

   


 


Det blev många fina kort på Aino!   


 


    



 


 


Denna bild ser ju hur knäpp ut som helst!!    

Hur synkade kan man bli??

Ja ja, jag bjuder på den!

 


Aino trivs nere på plan..

..med sin boll.

 


Galenpannan!

    


En bra träningsdag!

Tyvärr börjar jag känna mig mer och mer vissen..

Det har jag inte tid med.


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards