riesens

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av riesens - 15 juli 2013 11:45





..semester!!

Jag lämnade av barnen hos mormor och morfar, innan jag och vovvarna for vidare mot lägret.

Så det gäller att passa på och njuta!

 


Två nätter var jag i Falun.

Vi hann åka lite båt, mest för att motionera hundarna.

   


Linnea och morfar.


 


Vi gick en promenad på 2.5 km i skogen utan stig.

Gissa om jag och hundarna var trötta, då vi gjorde detta mitt på dan i stekhet sol!

Tur att jag kunde slänga dem i sjön så fort jag kom tillbaka.. 



Fina Qbus!


   


Inte lika fina Aino..   


 


Vacker skog som bjuder in till "offroad" promenader.


Klart sommaren innehåller glass, i stora mängder!


   


Samt bad.. eller vad han gör??

 


Linnea plockade smultron..


 


Det är sommar det!


Nu är jag som sagt på läger!

Vi hörs efter jag kommit hem!   


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards