riesens

Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

Vinter..??

Av riesens - 12 februari 2011 10:00

Igen..

Men en fantastisk vinterdag var det igår, jag njöt en liten stund iaf..

Hundarna däremot de njuter alltid i fulla drag!!

Kax på språng!


     

Det kampas om en och samma vedträ men pojkarna är snälla pojkar så det blir inget morr och risk för otrevligheter..


När de väl "vunnit" den visar de stor respekt och båda viker undan blicken.

Hur söta får man vara..??     


Ina fokuserad..


 

Kax kastar sig efter en snöklump.. 


  

..och fångar den också!


  

Men ingen tar smidiga Ina!!

hhon är som en katt!

Vrider sig i luften så hon alltid landar på tassarna.


  Avslutar med en snygg(?) bild.

Kax och Ina.



Här hemma är det bara sjuka barn för hela slanten!

Det börjar bli bra tröttsamt..

Simon får i natt hög feber och börjar hosta sådär som Linnea gjorde i veckan.

Jag håller på att bli tokig..

Det är jätte roligt att sitta inomhus och ta hand om sjuka barn helg efter helg.. Not..

Johan och jag brukar dela upp helgdagarna så vi iaf kan hitta på något annat när det inte går att göra något tillsammans hela bunten.

Idag är det då min tur att sitta inne..

Egentligen skulle Anette komma hit och träna med mig men jag avbokade det eftersom Simon blivit så dålig.

Nu handlar allt om att försöka få barnen friska till på måndag.   

Livet leker!!

När Simon sover ska jag gå ut och leka lite med vovvarna..

Alltid något..


Njut ni som kan av eran lördag med ett underbart väder!!

Jag sitter inne jag.

Inte bitter alls..   


Godmorgon på er!


  

 
 
Ingen bild

Johanna

12 februari 2011 19:04

Kul att se att systrarna är lika varann i sina katthopp ;-) jag blev lite orolig ibland när Diva hoppade rakt upp, gör praktist taget en volt...men slutligen landar igen på alla fyra, sen tittat hon på mig som om inget har hänt haha Dom är helt otroliga! Mysigt pojkarna ser ut att ha ihop!!

riesens

13 februari 2011 07:26

Ja de är helt galna!!
Nu hoppar Ina i djupsnö och då känns det inte lika farligt som när de skuttar på barmark.. :-/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesens - 10 december 2018 23:20

Det finns ett ställe som jag tycker är magiskt vackert i alla årstider! Päronlunden. En magiskt fruktodling med träd som är närmare 200 år gamla. Så häftigt! Runt om alla träd så harvas jorden några gånger per år så inget växer. Där brukar ...

Av riesens - 6 december 2018 09:27

Funderar på att ge detta en chans till, det här med att blogga. Har ju förr i tiden varit en rätt så aktiv bloggare men ansiktsboken (fb) tog över och jag blev lat. 😁 Kanske ska ta mig i kragen och uppdatera här nu när Lejonungarna kommit...

Av riesens - 4 januari 2016 12:06

Jaha, då var det 2016.. Vart tar tiden vägen? 16 år sedan millenniumskiftet??!!!! Galet..    Så vad har jag för tankar om 2016? Vingklippa Draken, poppar upp direkt i huvudet på mig.    Det är mycket som händer i den gossen just nu och ja...

Av riesens - 28 juli 2015 15:07

Bilderna säger allt! Ord är överflödigt!!                              På återseende!   ...

Av riesens - 27 juli 2015 16:19

Tiden springer iväg och semsetern är redan över.. Vart tog den vägen?? Helt galet.. Men när jag tittar igenom kort så har vi ju faktiskt gjort lite av varje. Vi åkte en dag till Furuvik!! Det fina med furuvik är att hundar får vara med in i...

Ovido - Quiz & Flashcards