riesens

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

Sammanfattning..

Av riesens - 17 februari 2011 06:12

Förkyld.

Behöver nog inte skriva mer..

Ni fattar när huvudet är så där uppsvällt och tungt som ett bowlingklot, näsan har inte riktigt kommit igång ännu men är på god väg, fryser, ont i muskler och leder..

Nog med gnäll.

En ny dag nya möjligheter!

Tror jag ska ta mig en tupplur på lunchen..   


Godmorgon!

 
 
Ingen bild

Jenny

17 februari 2011 21:32

Näää, fy bubblan Sara!!! Är det din tur nu??!!??

Krya.....

riesens

18 februari 2011 06:22

Nja.. vet inte riktigt längre.. Igår var det på väg att bli riktigt dåligt men jag cyklade i onsdags och kanske inte det var så smart egentligen. Igår tog jag det lugnt under dagen och såg till att få sömn under natten och nu känns det bättre igen.
Den ligger bara där under och lurar, gör så jag inte kan motionera och det gillar jag inte!! :-/

 
Ingen bild

Anette

18 februari 2011 10:18

Usch då, blev det din tur nu:( Krya på dig och hoppas Kax piggnar till.

Vi hörs!

 
Ingen bild

Anette & Enzo

19 februari 2011 08:54

Krya på dig!

 
Annika

Annika

19 februari 2011 09:48

Ska vi flytta?
Så jäkla less på snö och kyla nu!!!
Ser inte framemot lägret heller...:0( Vill ha värme och barmark!!!!!!!
Krya på dig!

http://www.gazze.se

riesens

21 februari 2011 14:09

Jag med!! :-( j*vla snö!!
Vill spåra, träna sök, lydnad utan att frysa händer och arsle!!
Jag ska hälsa på er en dag tänkte jag, det ska bli roligt! :-D

 
Ingen bild

Annika

21 februari 2011 14:35

Sara, då har man något att se framemot på lägret iaf...
Känns som det är mycket kvar innan det blir en start i IPO1!!
Annars hakar jag snö mest.. Tveksam om husvagnen kommer ut från sitt ide...

riesens

21 februari 2011 18:31

Tackar så mycket!
Ni fixar det där som en IPO1, ni är då så duktiga!!
Ja det där med husvagnen är tveksamt..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesens - 10 december 2018 23:20

Det finns ett ställe som jag tycker är magiskt vackert i alla årstider! Päronlunden. En magiskt fruktodling med träd som är närmare 200 år gamla. Så häftigt! Runt om alla träd så harvas jorden några gånger per år så inget växer. Där brukar ...

Av riesens - 6 december 2018 09:27

Funderar på att ge detta en chans till, det här med att blogga. Har ju förr i tiden varit en rätt så aktiv bloggare men ansiktsboken (fb) tog över och jag blev lat. 😁 Kanske ska ta mig i kragen och uppdatera här nu när Lejonungarna kommit...

Av riesens - 4 januari 2016 12:06

Jaha, då var det 2016.. Vart tar tiden vägen? 16 år sedan millenniumskiftet??!!!! Galet..    Så vad har jag för tankar om 2016? Vingklippa Draken, poppar upp direkt i huvudet på mig.    Det är mycket som händer i den gossen just nu och ja...

Av riesens - 28 juli 2015 15:07

Bilderna säger allt! Ord är överflödigt!!                              På återseende!   ...

Av riesens - 27 juli 2015 16:19

Tiden springer iväg och semsetern är redan över.. Vart tog den vägen?? Helt galet.. Men när jag tittar igenom kort så har vi ju faktiskt gjort lite av varje. Vi åkte en dag till Furuvik!! Det fina med furuvik är att hundar får vara med in i...

Ovido - Quiz & Flashcards